piątek, 13 sierpnia 2010

00. Cudowny początek.


Początki są najgorsze, ale trzeba je dzielnie znosić, a im wszystko łatwiej idzie tym przyjemniej się rozkręca.

Wypadało by napisać jak planuję prowadzić tego bloga, mianowicie moja głowa pełna jest dziwnych pomysłów, których wiele ludzi mi zazdrości. Postanowiłam więc, że podzielę się nimi ze światem! Będę starała się wrzucić w tego bloga cząstkę mnie - nie tylko dzięki krótkim wpisom "co tam u mnie", ale także za pomocą drobnych instrukcji dotyczących zmiany drobnych przedmiotów. 
Będę prezentowała jak w prosty sposób można zamienić zwykłą mało przydatną rzecz na coś całkowicie innego lub jak stworzyć coś co doda waszemu otoczeniu trochę kolorów.
Chciałabym po prostu prezentować ty swoje prace: obrazki, przeróbki krawieckie, ozdobione przedmioty, własnoręcznie wykonane dodatki itp. oczywiście z dołączoną instrukcją jak wykonać daną rzecz- krok po kroku.
Mam nadzieję, że przesłanie zostało zrozumiane i przyjęte do wiadomości.

Na dobry początek [bo nie mam jeszcze zrobionych odpowiednich zdjęć] dodam tylko mały przykład mojej szkicowej pracy. Aniołek został narysowany jak się nie mylę na potrzeby karty kolędowej do zeszytu z religii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz